kickoff!

nu hade jag tänkt skriva lite om igår. min förmiddag spenderades då somsagt ute i solen fram till ett ungefär, då gick jag in och fixade till mig lite för att sedan åka in till jobbet för kickoff.
vi satt ute i solen och gick igenom lite grejer inför sommaren och så, fick våra scheman bland annat. efter det gick vi ner till chefens hus för att grilla och sånt. vi hade även kubbturnering, och givetvis så vann det laget jag var med i. ;) ingen chock där inte..

haha.
skämt å sido, det blev en trevlig kväll med god mat, spel och vinpimplande.
här kommer lite bilder;

schemat för sommaren

nelly lovisa emelie


emelie elenor hanna matilda anna helene fia


helene & fia

anna & helene

haha malin

söde elena hahah

nelly lovisa emelie


pappa kom och hämtade mig senare på kvällen i sitt nya vrålåk. syns inte så bra, ska ta bättre bild idag. grann var den iallafall!

tyvärr så tog jag inga bilder undertiden vi spelade kubb och satt ute, hade varit mycket finare bilder då. nu ser alla mest uttråkade ut.. haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0