idaaag har jag ...

idag har jag inte gjort ett jävla skit! :)
vaknade vid tolv då blev det frukost och tv och sen att träna lite. dusch efter det och sen kallade datorn. och nu har jag så sjukligt jävla tråkigt att jag nästan dör. kan knappt ens sitta still längre, det kryper överallt i kroppen och jag vill bara göra något men alla är såklart upptagna med annat. är det inte självklart?
joo givetvis. funderar fan på att cykla till malmö eller något mest bara för att dra ut på tiden och göra ngt. ngn som hänkar?

att ha tråkigt är något av det värsta jag vet. att vara uttråkad är snäppet värre. jag får oftast totaldamp då.. haha. något som jag börjar få nu. hoppas att någon kan rädda mig innan det smäller.


vi hörs sen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0