ger snart upp

alltså jag ger snart upp hoppet på vår svenska sommar. jag har sommarlov, men inte fan känns det som det. vädret är ju kasst och det har redan gått fem dagar på sommarlovet, utan sol!! eller ja, inte helt utan sol men inte sol några längre stunder så man har kunnat njuta av det iallafall.

idag var jag förberedd på sol och fint väder så jag kunde få lite färg, börjar bli så otroligt blek igen, men är det fint väder? :) nej inte direkt. visst solen skiner, när den hittar sig igenom de tjocka molnen som flyger förbi hela tiden. men inte direkt så att det är lönt att gå ut & lägga sig. i eftermiddag är det lovat regn & åska säger mamma. göttkött? (y)


givetvis ska det bli fint väder på onsdag och torsdag bara för att jag ska jobba då.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0