gårdagen

hej bloggen. :) tänkte uppdatera lite om vad jag hade för mig igår. senast ni hörde från mig var jag påväg in till stan för att möta lina och sticka till stranden. så blev det också. var på stranden i ca två timmar, var superhärligt!
sen skulle lina iväg till ystad så jag gick in om till mamma sen upp till farmor för att svettas på balkongen. efter ett litet tag gick jag ner och träffade marcus en liten stund och när vi kom bort till stationen så träffade vi även jyns & nelly.
efter en stund kom elin som skulle joina mig och josefine till tomellila för att kolla på S.A.T.C 2. riktigt bra film måste jag säga! totalt älskar sex and the city så det var inte så förvånande att jag även skulle älska den andra filmen. samantha är min idol!

den senare delen av kvällen spenderades i skillinge nere vid det lugna havet med josefine. jag älskar dig vännen, du vet att jag alltid kommer finnas här för dig, i vått och torrt! överger aldrig en vän som behöver mig.

simrishamn at night

vår utsikt från där vi satt igår. bilden ger det inte riktigt rättvisa, men vackert var det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0