fastnade inte på bild

idag var verkligen ingen bra fotodag för mig, men fyfan vilken härlig dag det har varit för övrigt! helt underbar :D vädret har varit galet fint och humöret har varit på topp!

började dagen med fysikprovet klockan åtta. gick nog sådär, i värsta fall blir det omprov. men då inte förrän i höst för nu blir det inga fler prov innan sommarlovet. skönt ! efter fysiken så hade vi svenska lektion ute i solen. lite fråga micke. (fråga olle) var riktigt kul och intressant. fick lite tips och gratis bilder i huvudet. ;).. (inteeeernt!)

efter svenskan så stack vi ner och åt på stan sen in i lite affärer i försök att blandannat köpa solglasögon till filippa och skor till mig. filippa lyckades men inte jag  :( attans.. aja. sen begav vi oss vidare till stranden och solade. sjukt skönt! var riktigt varmt.

efter ett tag kom jakob ner om. sen bestämde jag mig för att inte gå på son fastän vi blev hotade av läraren. jag följde med min älskling hem istället så cyklade vi ut till vårhallarna istället och så. solade lite och njöt av vädret :)
åkte hem med mamma sen klockan sex. ytterst skön dag!

fler sånnahär TACK!

look of today;
kofta - vero moda
linne - cubus
shorts - åhlens tror jag.

leggingsen åkte av när vi kom till stranden och kom aldrig på igen. var för varmt helt enkelt (y)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0