dålig uppdate

usch vilken dålig uppdatering jag har haft nu de senaste dagarna. förlåt så hemskt mycket. men det blir svårt att hinna med när jag både ska hinna jobba, träffa vänner och njuta av solen, så hoppas ni är förstående på den fronten! :) blir nog lite bättre uppdatering imorgon kanske för då är jag ledig! :D ska bli ruskigt skönt.

dagen idag har bestått av jobb från halv tio till kvart över ett. efter det blev det en vända in om hos mamma och sen upp till farmor och farfar. satt på deras balkong i 2 och en halv timme. bara stekte. så underbart!!

börjar nästan känna mig brun nu ;). på riktigt!

bild från när jag precis kommit till farmor. innan stekning nr 2!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0