bildbomb, coming up!

hej min älskade blogg och älskade läsare!
kom nästan precis hem från kristianstad. vi skulle ju på studiebesök idag. var helt okej, förutom det faktum att jag nästan inte hann med bussen. jag vaknade fem över åtta, bussen gick tjugo över. great! (y) men så grym som man är så hann jag ju givetvis med den. man kallas ju inte kingen för inget..

hur som helst, vi besökte krisitanstads airport och även en 300 år gammal silversmedja. efter studiebesöken var över så stannade jag, filippa och julia kvar i kstad för att shoppa lite smått. då träffade jag även jyns och rufus, samt åkte tralle in the city. haha, livet är bara för underbart!

massor av bilder kommer här såsnart jag har lagt över bilderna på datorn. :)


meet me halfway

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0