arbets look

god eftermiddag bloggen ! :) underbart väder även idag så överlag så har det varit en bra dag för mig. varit inne och jobbat ett par timmar och så. gick hur bra som helst idag. kom hem för en timme sedan kanske. har tyvärr inte direkt tid att blogga nu för ska ut och sätta mig i solen ett tag hade jag tänkt.

sen blir det att gå in & välja kläder sen åka iväg till simrishamn för att sedan ta bussen till borrby där julia väntar med färdig mat. efter maten så åker vi iväg på party!
om jag inte hinner blogga mer idag så har en trevlig kväll allihopa så hörs vi imorgon

look of today - casual;
kofta - ullared
linne - hm
shorts - åhlens

Kommentarer
Postat av: Josefine

hihi, nawsi tack :D kommer fortsätta kolla på din med! :)

2010-06-05 @ 22:49:21
URL: http://endastjosefine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0