about last night..

uräktar för min dåliga uppdatering. igen. känns som det är det enda jag skriver om. min dåliga uppdatering? jag ska ska ska skaaa skärpa mig! men det har varit lite körigt nu dessa sista veckorna, blir förmodligen bättre sen när skolan är slut. :)

blev inte att jag uppdaterade något igår eftersom jag inte kom hem förrän tio.
körde hem till hannah igår direkt efter skolan. pratade lite & sånt. sen stack vi ner till stan, handlade mat till mig blandannat. sen träffade vi lina och jossan. satt lite i solen i parken och tog det allmänt lugnt. moa kom också senare.

sen blev lina sugen på att grilla så det fixades och så blev det sen. vi körde ut till bäckhalladalen och grillade. jag, hannah, lina, elin och moa.  hur mysigt som helst, första riktiga sommarkvällen. nu känns det verkligen att sommaren är nära!
meningen var att jag skulle köra hem så jag var hemma i tid till greys anatomy klockan nio. men det ändrades snabbt. hannah och moa krockade i stan så fick stanna en stund extra och så. riktigt obehagligt.






tur att hannah alltid är så söt ;)

om man bortser från krocken så var det en ytterst trevlig kväll


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0