TEES, all night long

gårkvällen spenderades med mina tees tjejer. mötte tammie i shamn vid halv fem för att handla onyttigheter, vid fem stod vi utanför piripiri och väntade på resten av tjejerna. maria & filippa kom efter en liten stund, men lilla julia hade lyckats missat bussen så hon var late. ;) 
när hon väl kom så beställde vi mat och så. efter maten gick vi hem till tämms, satt ute och spelade lite kort mest bara för att. efter en stund gick vi in och kollade på film istället. 

efter filmen lämnade vi tammie för att både marias och filippas buss/tåg gick vid nio tiden. julia blev också hämtad då och jag körde hem. så det blev en tidig kväll för mig igår men det var skönt det också.  








Kommentarer
Postat av: Guess Who!

varför blir jag alltid så bra på bild? +att varför väljer du alltid de mest smickrande bilderna på mig? :P



TEES=Bästa! EVAH!!

2010-07-07 @ 22:28:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0