sommar i simrishamn

snacka om att det är sommar nu här på österlen! klockan är tjugo i åtta och temperaturen i solen är hela 29 grader. dagen har varit riktigt varm & solig. tyvärr så var jag ju tvugen att jobba men blev bara tre timmar. klockan ett slutade jag och då gick jag in om på lindex och köpte en ny eyeliner och två nagellack.

efter det droppade jag in en hos farmor för att steka på balkongen en stund. efter det bar det av hemåt, sedan jag kom hem har jag bara tränat lite, duschat och ätit.

nu ska jag in och kolla på en film med min goda vän jakob, fast är nästan för fint väder för det? hrm.
aja, vi hörs imorgon efter jag har jobbat! :)



ursäktar för dåliga bilder. hade inte med mig digitalkameran..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0