old drama

eftersom att lunarstorm ska stänga ner forever så gick jag in på min gamla lunar för att se om jag hade några roliga inlägg kvar eller minnen av något slag. minns att jag brukade blogga varje dag, det var dock raderat nu.

det enda jag hittade var mejl, mellan mig och ett gammalt ex. kan bara säga drama drama drama.



här hade vi precis gjort slut(om inte det kom fram klart genom mejlen?) one day lovers, next day enemies. har inte sagt två ord till honom sedan dessa mejlen skrevs. numera är vi som främlingar för varandra. vi hade åtta månaders förhållande tillsammans, och innan dess riktigt bra & lång vänskap. men när det tog slut blev vi bittra fiender, nu tillslut så känner vi inte varandra? och det är som om vi aldrig gjort det heller.
kan inte säga något annat än att det är tragiskt. det är precis som att man har slösat bort åtta månader av sitt liv för inget?
klart man önskar att man agerat annorlunda då, men man kan ju undra om det hade gjort någon skillnad nu?
säger det igen, drama drama drama..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0