givetvis

eftersom jag typ aldrig lägger ut bilder på mig själv längre så tänkte jag bjuda på den här som jag tog från mickelsens facebook. jag syns inte så bra, men jag är där. I'M ALIVE!!

bilden är från strandfesten/midsommarfesten i lördags

har inte så mycket mer att blogga om idag. har i princip bara jobbat och solat idag, så har inte hänt så värst mycket. har varit hemma och ätit och så med mina föräldrar. dom tycker att jag är borta för mycket nu för tiden. det är ju faktiskt sommarlov? dah;)

men ska ner och vara lite social nu. imorgon blir det jobb igen, så ska väl nanna om någon timme efter jag har sett mina minst två S.A.T.C avsnitt/kväll som vanligt innan jag somnar.
GODNATT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0