bästa hitils

hela min födelsedag igår spenderades med fru beckman och jag kan säga som så att hon gjorde den till den bästa hitils!
dagen spenderade vi i stan för att handla lite osv, sen hem till mig och äta tårta & kakor med min familj, faster, kusin och farmor och farfar. efter en stund gick vi upp och började fixa till oss.
vid sextiden körde vi hem till henne istället, böt om och åt, sen körde vi iväg till smedstorp. meningen var att vi skulle ta ett dopp, men blev inget av det. så körde hem igen och såg på film & spelade kubb med ett par stycken istället. riktigt trevligt!

vid elva var jag hemma igen och bäddade ner mig i sängen efter en underbar födelsedag

älskar dig pullan


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0