bad update

uppdateringen har varit urusel nu igen, sorry about that, men jag har faktiskt sommarlov?! :)

dagarna ser i princip likadana ut varje dag nu, jag jobbar och sen umgås jag med beckman. då vi antingen kollar film, badar i smedstorp med hennes vänner eller dampar i vår ensamhet. inget fel med det!

efter jobbet igår stack vi till stranden någon timme och stekte, sen vidare till hamnen och åt glass. vid halv fem körde vi hem. senare vid halv åtta var jag hos henne igen sen körde vi till smedstorp och badade. askallt men det gillades ändå...

häromdagen fick vi ett ryck & tvättade våra mopeder. kan ju säga att det behövdes.
daddy was soooo proud! (a)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0