uppdateringen.

jag är inte så sugen på att blogga längre ! har inte direkt tid för att vilja göra det heller. därför det är lite neeeeeråt på den fronten just nu. :)

hann ju tex inte blogga igår. eller ja, jag brydde mig inte om det. haha jag orkar inte lägga in bilder och sånt så därför blir det inte heller några inlägg. tycker att det är lite tråkigt att läsa en blogg där det bara är massa text hela tiden och inga bilder. tycker ni inte också det?  i think so. (;

aja i fredags sov jag då hos jynsi . :) åkte hem med mammsi klocka ett när hon slutade jobba. sen blev det dusch & fix som fan & sen in till stan igen vid tre. in till jakob. :) åkte hem sen vid sju igen. sen blev det en lung kväll med mamma & syster bara. ganska skönt. orkade faktiskt inte göra ngt iaf. haha.

idag är jag trött som fan och det är söndag ! :D haha. ska nog mest bara ta det lugn idag. har bara glosor i läxa vilket är jävligt skönt! :) får se om jag kanske träffar bebisen sen .. (a) .. hoppas.

nej nu ska jag nog gå & lägga mig en stund. trött efter ett nattsamtal på tre timmar..


för första gången, på riktigt länge, känner jag mig glad! hoppas denna känslan varar föralltid

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0