snöstorm, IGEN!

då var det dags för snöstorm igen.. skoj!? nej inte direkt.. hatar snön nu. vill bara att det ska bli vår! men tyvärr så känns den jävligt långt borta just nu. :(

aja. skolan var ganska lugn idag & så. helt okej. fast vi hade bad, inte lika najs men ganska kul ändå. ;d haha.
nej jag känner inte för att blogga just nu .. vet ej varför. är helt off.

sovmorgon imorgon iaf! förhoppningsvis går inte bussarna heller så man kan sova hela dagen ist! :)
hoppas kan man ju. :) aja ska gå & värma min mobil nu ist tror jag.. har typ inte fått sms på svinlänge. så den fryser nu. så synd om han.. lika synd om mig.

GODNATT


if i were a boy, i think i could understand, how it feels to love a girl, i swear i'd be a better man

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0