saturday + sunday

vaknade med mitt hjärta på lördagen. gick upp vid halv tolv. sen stannade jag hos honom till fem ungefär. sen tog jag bussen hem, på kvällen sov jag som fan bara. orkade inte göra någonting, helt död efter att inte ha sovit så bra under natten.. haha.

blev väckt till frukost imorse. fortfarande helt jätte trött. illa. vid halv två åkte vi in en sväng om till farmor & farfar med vovven. vid fem mötte jag min älskling för att leka en sista stund innan lovet är slut och han åker till skolan igen. åkte med sista bussen hem. som redan gick tio över sju.. så kasst. men hade inget val direkt..

imorgon börjar skolan igen. och det känns bara... jobbigt ? inte alls sugen på det direkt. :) en vecka till hade INTE varit fel alltså! aja.. om fyra veckor är det dags för lov igen;). (y) & då börjar jag även jobba lite smått igen är det tänkt. härligt!

hur som haver, nu ska jag snart sovaaa!
kyss&smeeek

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0