photograph

skolan idag vart SEEEEEEEEEEEG :D haha. riktigt seg faktiskt. wellwell, hände inget speciellt direkt. allt var som vanligt, vi skrattade åt gulliga sthålis och snodde julias nyckel. ;) mja, allt är som vanligt.
gick ner till farmor & farfar efter skolan. längesedan jag hälsade på. :) i love them. så söta. varit tsm i över sextio år och aldrig bråkat. ge mig ett sånt förhållande typ. :(
hur som haver.. åkte med min mammsi hem sen klockan sex. sedan dess har det inte hänt så mkt. tagit lite bilder, duschat, pluggat på svenska och suttit vid datorn.

känns som jag bara får mindre och mindre fritid varje vecka.. ?  haha. kan nog stämma..
aja. imorgon är det fredag igen och då ska jag vara med jynsi ! ;)

KYSS&SMEK


min till på måndag. jippie ;) . haha. bebisen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0