orkar inte.

jag funderar verkligen stkart på att bara radera min jävla blogg? seriöst, jag orkar aldrig skriva i den och förstår egentligen inte eningen med varför jag har kvar den. illa ? yeeeeees. :)

hur som haver, jag har ju lov nu och det är riktigt underbart! dock så är det nu typ kortare tid kvar än vad som redan har gått av det. tråkigt men sant.. aja. orkar inte skriva ngt stort så sammanfattar bara dagarna sen senast så kort som möjligt. :)

lördagen var då väldigt lugn och skön. (y) . söndagen spenderades lite med min älskling ett par timmar. sen drog jag vidare till mikaela. sen kom elle också & joinade ;d. drog ut en stund, sen hem om till elna & värmde oss. sen skulle bonden hem så vi gick hem till jyns igen. sen blev det film & mikaela däckade som vanligt... ;). haha.

sov hos mikaela till måndagen då. åkte hem vid tolv. sen blev det lite egoist-tid. haha ;) ni vet dusch, hårinpackning, fotbad, ansiktsmask & blablalblalba, skönt som fan. det behövdes.. haha.
på kvällen åkte jag in till stan för att sova med mitt hjärta. :) vi kollade på film & sånt, hade allmänt mysigt.du är underbar. sov där somsagt.

åkte hem vid fem på tisdagen, efter en trevlig natt & dag med älskling. :) när jag kom hem brottades jag & pappi med datorn & tvn i försök att koppla ihop dom men gick inte så bra.. höll på i säkert två timmar.. haha. sen gav vi upp.

sen var jag riktigt trött & död. så gick upp & la mig istället. så skönt, sova i sin egen säng.. haha.

nej nu ORKAR jaginte skrivaaaaaa BLÄÄÄÄÄÄÄ dööö typ :D


idag vet jag inte vad som händer. men träning ikv iaf (y) & imorgon blir det MALMÖÖÖE with my girls. lovely

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0