ny vecka igen!

då har en ny vecka dragit igång igen och det gjorde den med en mjukstart.
hade endast tre lektioner idag, så slutade tjugo i ett. najsprajs som bara den! åkte dock inte hem förrän med tio över två bussen. meningen var att jag skulle vänta på hannah tills hon slutat & lekt med henne, men hon var sjuk.
aja. när jag kom hem intog jag platsen i soffan tills pappa kom hem, tvingade med mig ut och hälpa honom att sätta på snökedjorna på traktorn.. haha ja, jag lever ett bondeliv ibland, problem med det?! (; . fan porrigt..

hur som haver, det gick ganska snabbt. vi är grymma! anyways, när jag kom in somnade jag i soffan igen tills det var mat. efter maten tog jag en dusch sen satte jag mig här framför datorn. ska snart gå & lägga mig faktiskt ! satsar på att lampan ska vara släckt klockan nio. undrar om jag lyckas ? gick ju åt helvete igår som vanligt.. haha.

nej nu ska jag stänga av datorn & sova gott!

bild på min katt. mimmie. hon är en liten bitch, precis som sin ägare, hrm host.. (a



after all the times that you've hurt me and put tears on my face
i don't wanna be without you baby, i don't want a broken heart
i don't wanna take a breath without you baby, no i don't wanna play that part
i know that i love you but let me just say, i don't wanna love you in no kind of way
no i don't wanna play that part.. of the broken hearted girl

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0