malmöööe

i torsdags åkte jag med mina girls från tees till malmö. blev en riktigt trevlig dag, trots att jag bara lämnade malmö med ett par jeans (!!! minns inte senast jag köpte jeans som jag faktiskt kommer använda) och lite småsaker.. haha, suger att spara pengar...
hur som haver, vi var tillbaka i staden redan vid fem. då blev det att åka hem & kvällen blev ännu en lugn en. men det var skönt som, jaa. skönt :)

hade med mig kameran, ändå blev det inte så mycket bilder. men här kommer några ^^

wallin & fajlipp

tämms. typ "jag är bakis som ett svin, get out of my face!" haha klockren

jules och fajlipp

wallin. "it always feels like somebody's watching me.." ;)
'
avslutar med en bild på jules ;).

tack för en trevlig dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0