lugn lördag.

första dagen på sportlovet har varit ytterst lugn. men det gjorde inget direkt. är asigt trött och behöver vila ut mig inför nästa vecka.

vaknade redan innan tio idag. gick upp & tog en dusch. sen tvingades man ut i slasken och hjälpte pappa en stund.. sen kallade datorn och efter det kallade min älskling. så tog första bästa buss in till honom. :) mycket mys. åkte hem redan vid fem. sedan dess har min kväll varit asigt lugn, men det har jag inget emot, inte idag iaf.

i övrigt så var det faktiskt fint väder idag, solen sken och snön töade som in i. massa slask överallt! (YESYESYEEEEES ÄNTLIGEN FÖR FAN)

nej nu ska jag smeka kudden och kolla på film, smaska choklad..?
puss & sånt

i love min säng.

fortfarande o........ ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0