J"¤#%¤¤%la kemi!

maria persson är INTE gjort för att plugga. NO NO NO ! verkligen inte... ååh, att det ska vara så svårt för mig ? :s
jag har varken tålamodet eller motivationen till det.. suger verkligen rööööv. för vet att jag kan gör jävligt bra ifrån mig på prov & sånt, OM jag bara orkar plugga. men det är just det jag verkligen inte gör :s.

skulle ju skärpa mig med mitt pluggande & med mina studier efter jullovet men det går utför nu igen.. fan också.
nu sitter jag här med min kemi. klockan är snart tio och jag har kanske pluggat en halvtimme sammanlagt idag trots att jag intalade mig själv att jag skulle plugga som en jude hela eftermiddagen.

mja, det gick ju sådär... MARHGRHHREREJ SKÄRP DIG MARIAAA!!!
verkar bli en lång natt.
tacka gud för sovmorgon..


min superfina hund. han är född till modell, ellerhur ? ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0