hola hola ! ;)

hej bloggen :D orkar egentligen inte blogga.. men men, vad gör man inte ? ;) haha.
skoldagen har varit som en vanlig typisk måndag? hrm. haha. lite småseg & så men ändå inte :p
slutade tjugo i tre, sen hämtade pappa mig typ tio i . najsprajs!

sen har jag typ inte gjort allt för mkt sen jag kom hem.. haha som vanligt ;). är riktigt trött trots att jag somnade klockan nio igår (a). märks att man inte brukar somna så tidigt.. hade fått väldigt många meddelanden från typ halv elva-elva tiden. då man brukar vara vaken annars.. haha.

nej, nu ska jag nog gå & lägga mig snart :D
imorgon är en ny dag & efter skolan blir det att göra syntest inför körkortstillståndet och förhoppningsvis träffa hannah! låter fint i mina öron.

KYSS&SMEK !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0