förra inlägget...

... blev ju helt cepe.. ? haha. blogg.se tåler inte att man kopierar texter & klistar in. ooops.



hur som haver, blev det skola idag iaf, trots alla odds! jag hade tänkt att strunta i det när jag hörde pappa ploga som en galning utanför mitt fönster vid sju tiden i morse.. men nää.. sen smsade filippa & sa att både hon och wallin skulle dit.. mja, man vill väl inte vara svikare.. ? haha. slutade med att julia också kom. den grisen ! :)

dagen blev oerhört lugn! hade nog stannat hemma faktiskt om jag hade vetat det.. haha.
började med sovmorgon dårå, gjorde labb och lekte på hela kemi lektionen. sen lunch, efter det CAD. bara fortsätta rita och sånt. sen var det dags för profil. men vi fick sluta med en gång! :) haha. mårten är så snäll. :) jag fiaxde & lånade en kamera, sen gick jag till coop där mamma var & handlade! sen körde vi ner om till optikern innan vi körde hem, så nu har jag en tid bokad på tisdag för synkontroll & sånt till körkortstillståndet! ;) .

sen drog vi oss hemåt dårå! när jag kom hem gick jag ut & fotograferade med min vovvi. dock var han väldigt jobbig.. haha. sitter & kämpar med bilderna i ps nu lite. men orkar nog inte mer (a) blir jag klar med någon lägger jag upp den, men räkna inte med det! :)

nu ska jag brottas vidare med min "kub"-läxa i CAD.

KYSS&SMEK !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0