ÄNTLIGEN sportlov!!

hej bloggen. :)
nu är det äntligen sportlov, och ni anar inte hur härligt det är. (; skönt att få en liten paus ifrån skolan och plugg ett tag. även om det bara är för en vecka.
iallafall. har inte så mycket att skriva, har fortfarande inte fått tillbaka blogghumöret.. just nu är det bara bud på att ta bort alltihopa? mja..vi får se.

igår var det tjejkväll hos jules i borrby. riktigt trevligt och ytterst god mat! ;) muumms.
blev även filmpremiär av min, julias och filippas film som vi spelade in innan jul någongång. den blev asbra! haha är så jävla stolt över mina insatser. ;) jag lovar, hade vi publicerat filmen, hade den fått två oscars och en grammy! ;) ..
kvällen skulle sluta med titanic men det skeppet skönk om man säger så.. haha, i halkade över på annat istället.
mycket skratt blev det iallafall och man kan fan inte annat än ha skit kul med er tjejer! ni är så jävla bäst! :D. vi måste göra om det snart!


choklad som glömdes bort igår.. men idag.. mja, jag hittade det i väskan.. & .. jaa..

oops.. skulle inte jag bli smal.. ?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0