äcklad!

blev medlem i denna gruppen igår på faceb. "alla vi som hatar kukhuvudet som slängde ner hunden från bron."
när man går in på sidan så kan man klicka vidare på en länk och kolla på videon.
jag skulle göra det men klarade inte av det, jag vågade inte. visste bara att jag skulle börja gråta.. :(



men seriöst, man kan inte vara så jävla funtad i huvudet att man gör så mot en levande varelse ?! helt jävla dum i huvudet!
jag blir rätt ut sagt äcklad av sånt här. idioter som tycker att det skulle vara "kul" att testa, se vad som händer?!
hade det varit lika jävla kul om ngn hade puttat ner honom från en brojävel ?! nej skulle inte tro det.
hoppas seriöst att ngn jävel gör det så du får vad du förtjänar ditt jävla monster!!
tydligen skulle detta också vara ett "straff" mot hunden för att den hade jagat ngra jävla hönor?! den stackars hunden dog inte direkt, men efter en veckas vård på djursjukhus..

vet ej vad han får för straff för detta, men förhoppningsvis fängelse iaf. men om du frågar mig så är det för klent straff. en kula i pannan ska han ha!
sen dom jävla idioterna som filmar och tycker att det är skitkul. dom vill jag fan skära av kulorna på! DÖ

jag mår så illa av människor som behandlar djur på detta viset.
men borde fan behöva ta ett lämplighetstest INNAN man får lov att köpa & ha husdjur.

länk till filmen.
http://www.liveleak.com/item?a=view&token=f04_1258418085

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0