nytt för idag!

hejhej bloggen. kom på att jag inte riktigt har uppdaterat om vad jag gör nu för tiden utan skriver mer om enstaka grejer. inte för att det jag gör om mina dagar är superintressant men men...  vi kan ju köra en vecko-lista och se vad jag har gjort i veckan sen avslutar vi inlägget med lite nya saker som jag köpte idag. låter okej?

måndag: gick upp vid halv tolv och tog det allmänt lugnt, sen åkte jag in till stan vid tre-tiden för att gå och kolla i affärer med min pojkvän. handlade lite smått sen gick vi hem till honom. kollade lite film och så på kvällen, sen sov jag där.
tisdag: upp tidigt för att ta bussen till lund med my giiirls. bussen gick tjugo över åtta och vi var framme där vid tio. vi stannade i lund till två-tre ungefär(minns ej), sen åkte vi vidare till malmö pga vi desperat letade efter nyårs-outfits i lund men inte hittade något. lyckligtvis föll bitarna på plats i malmö!
onsdag: vaknade sent och sen hade jag en ultra-chill dag. en ta-hand-om-mig-själv-dag. sen vid nio på kvällen blev jag hämtad av min pojkväns bror helt huxflux, så kvällen igår spenderades med min älskling. mys
torsdag: [TODAY] vaknade med min älskling vid elva. gick upp och åt frukost och lite så, såg en halv film och åt lunch, sen vid två gick jag till lindex och mini-shoppade lite smycken till nyår blandannat. efter det gick jag och hälsade på farmor och farfar. efter någon timme där gick jag vidare upp till min syster där mamma var, så städade vi och fixade lite där. kom hem vid sju tiden, sedan dess har jag inte gjort allt för mycket. laddar batterierna inför imorgon!

nytt för idag

ett armband 49.50:- | två ringar 79.50 + 59.50= 139:- | två halsband 20 + 30= 50:- |
[ALLT ÄR FRÅN LINDEX]


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0