ny kategori

jag har nyss lagt till en ny kategori som heter ung och dum, här kommer det komma upp något äldre bilder på mig och mina vänner än de som ni redan har fått se. här får ni se hur otroligt söt jag har varit. (är...? hahah). kan ju säga som så att av bilderna ni kommer få se i den här kategorin så är ju somliga mer smickrande än andra.

här kommer en del som försmak på vad som komma skall. en salig blandning av bilder som jag hittade i en random mapp döpt till övrigt skit. hrm ?

14 år


14 år


14 år


14 år


14 år


14 år


14 år


13 år


13 år


13 år


13 år


13 år


13 år

hahahahahahhaha... ändå rätt söt?
godnatt!


Kommentarer
Postat av: dadaa

Ska vi följa varandra på bloglovin? :D

2010-12-14 @ 01:24:36
URL: http://omerovicnedzada.blogg.se/
Postat av: Alexandra - Uppsalas största blogg

sv: superkul att du är med och tävlar :D

2010-12-14 @ 20:26:07
URL: http://vadfanskajagheta.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0