mina julklappar!

vad jag fick i julklapp i år:


presentkort lindex 400+200=600:-.
presentkort dinsko m.m 250:-

mobilstrumpa, mascara, tre ringar


en gosig nalle (från älskling), och en mysig filt till sängen. (den nallen sitter på. )

ord till rummet


grå mjukisdress

överlag så är jag nöjd! vissa saker hade jag inte alls önskat mig men var grejer som jag förut sagt jag ville ha, och tursamt nog har jag en info-svamp till mamma som suger åt sig vad jag har sagt jag vill ha under året! hihi inte dumt alls.  
så ja, jag är verkligen nöjd, men också lite besviken över det inte låg någon volumemaster i något av mina paket.. jag får väl se till att köpa en själv nu i mellandagsrean istället!

ps. fick en underbar ring av min älskling också, men min kamera vill inte sammarbeta med mig så bilderna blir inge bra..  men ska fortsätta kämpa, så får vi se om den kommer upp sen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0