fail

vet att jag har failat som bara den med min december-utmaning.. attans bananer! har sjukt mycket att ta igen nu.. åh.. aja, detta fixar vi på ett elelr annat sätt! DET SKA GÅ.

Dag 01Om mig
Dag 02
Min första kärlek
Dag 03
Mina föräldrar
Dag 04 –
Det här åt jag i dag
Dag 05 –
Vad är kärlek?
Dag 06 –
Min dag
Dag 07 –
Min bästa vän
Dag 08 –
Ett ögonblick
Dag 09 –
Min tro
Dag 10
Det här hade jag på mig i dag
Dag 11 – Mina syskon
Dag 12 I min handväska
Dag 13Den här veckan
Dag 14Vad hade jag på mig i dag?
Dag 15 Mina drömmar
Dag 16Min första kyss
Dag 17Mitt favoritminne
Dag 18 Min favoritfödelsedag
Dag 19Detta ångrar jag
Dag 20Den här månaden
Dag 21Ett annat ögonblick
Dag 22Det här upprör mig
Dag 23Det här får mig att må bättre
Dag 24Det här får mig att gråta
Dag 25En första
Dag 26Mina rädslor
Dag 27 Min favoritplats
Dag 28Det här saknar jag
Dag 29Mina ambitioner
Dag 30Ett sista ögonblick


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0