en sak jag hatar..

jag hatar att klippa mig.. hatar det mer än allt annat, verkligen.. en sak jag kan erkänna att jag är besatt av, det är mitt hår. jag är besatt över att försöka få det långt och jag kämpar hela tiden och gör allt jag kan för att hålla det friskt i förhoppning om att det ska bli längre.. men trots mitt slit så händer det inget på längden. (har haft samma längd i mer än två år.) men idag klippte jag av allt det slitna på mitt hår som jag så länge försökt förneka att jag ens hade.

hur som haver så klipptes det bort 2-3 centimeter idag. vilket för mig är supermycket, det känns hemskt och jag har ångest över att jag behövde göra det.(passar verkligen inte i kort hår..) men jag antar att jag var illa tvungen. mina slitna toppar förstörde för mig och mitt hår gick av efterhand som det växte.
håller tummarna nu!

här är före/efterbilder.

syns ganska dåligt då jag fick försöka med självutlösaren på kameran, och sen att mitt hår är helt out-of-control pga jag haft uppsatt gör ju inte saken bättre ;) puss, godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0