dag 6 - min dag!

detta blir inget som är sådär jätte deltaljerat, det orkar jag inte, men tror inte ni hade pallat läsa igenom det ändå.
nu kör vi!

måndagen den 20 december 2010
vaknade upp tio över sex bredvid min snarkande älskling efter en natt med lite för lite sömn.. gick upp och klädde på mig samt sminkade mig vid kvart i sju. en kvart senare var jag färdig och då började jag kämpa med att väcka liv i min zombie till pojkvän. inte det lättaste ibland kjsd. belive me!  efter ca tio minuter var han uppe på benen och lagade frukost till mig. den svalde jag snabbt och sen begav jag mig upp till skolan.

hade fyra lektioner idag. gjorde absolut ingenting vettigt. kändes bara oerhört onödigt att ens vara närvarande. hur som helst var jag ju där. började med filosofi - gjorde inget. sen var det dags för matte - lekte bara. engelska - hade tävling. (som vi vann.in your face nv! ) design - gjorde så lite som möjligt.

slutade tjugo i två och efter det så gick jag ner till stan med filippa, polle och morvel. letade julklappar utan framgång. klockan fyra satt jag på bussen hem. kom hem vid halv fem.
en timme senare satt jag på bussen igen, påväg in till friskis för att köra ett ki-box pass med maria. alltid lika skönt efteråt!
vid halv nio var jag hemma igen, och nu har jag både ätit och duschat sen jag kom hem. och nu sitter jag här och skriver detta.
INTRESSANT DAG ?

Kommentarer
Postat av: Alexandra - Uppsalas största blogg



Vinnaren i tävlingen om trosorna finns uppe nu! Klicka på länken här under för att komma dirket till inlägget och se om det var just DU som vann! Tack för att du deltog!

http://vadfanskajagheta.se/2010/december/vinnaren-av-trosorna-och-ett-erbjudande-till.html#comment

2010-12-23 @ 01:35:59
URL: http://vadfanskajagheta.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0