dag 3 – mina föräldrar

den tredje dagens inlägg skulle handla om mina föräldrar. så här kommer det.

mina föräldrar,
mina föräldrar är precis som vilka föräldrar som helst, dom har både sina positiva och sina negativa sidor.
dom klagar, dom är överbeskyddande, orättvisa och dom "fattar aldrig någonting". men dom är också alltid där för mig, dom hjälper mig när dom kan, dom kör mig hit och dit. dom kan få mig att skratta och vara glad, dom är nästan lika barnsliga som jag i vissa lägen(om inte värre) vilket gör att det mesta blir roligt. 

 ibland kan jag ogilla dom något så grymt mycket då jag tycker dom behandlar mig orättvist eller överreagerar över småsaker, klagar osv. men trots småtjaffs och annat så kommer jag alltid älska dom genom allt. i vått och torrt. och jag vet alltid innerst inne att när dom överreagerar eller är överbeskyddande av mig så gör dom det för att dom är rädda om mig och det är jag ändå väldigt tacksam över. även fast jag kan böna och be om nya föräldrar ibland så hade ändå aldrig några andra kunnat fylla ut deras platser. inte en chans.

jag älskar mina föräldrar och jag skulle aldrig byta ut dom för någonting i världen.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0