dag 2 – min första kärlek

dagens ämne, min första kärlek.

jag är inte riktigt säker på vad jag ska definiera som min första kärlek. om det är den första jag var kär i överhuvudtaget eller den är den första som jag älskade, var tillsammans med och som älskade mig tillbaka.

vi kan ta båda. den första killen jag var kär i var redan så tidigt som på dagis, så jag antar att vi kan kalla honom för en pojke istället. (haha). jag var 4-5 år men minns allt som det var igår. han hette alex och vi gick på samma dagis, på samma avdelning. anledningen till varför jag blev kär i honom minns jag dock inte så väl , men kär var jag. länge. men som ni alla vet så gick man ju inte gärna runt och skröt om det då. ni vet, killbaciller och sånt? hur som helst så blev det inget mer än så av det, vi började på olika skolor och så. men ca åtta år senare fick jag reda på att han hade varit kär i mig med. vilken miss, ellerhur ? ;)

haha, vi går vidare till lite mognare år. blev ganska kär i en kille när jag gick i åttan, dessvärre gick det över ganska snabbt. vi hade ett förhållande på åtta månader, sen tog det slut en dag och vi har inte pratat sedan dess. vilket happy ending va? ;) . detta var min första såkallat riktiga kärlek, kan kanske låta tragiskt att vi inte ens har någon kontakt längre, men efter att jag har kollat tillbaka så vet jag att han inte alls var rätt för mig egentligen. brukar säga att jag var ung och dum.

men nu är det en helt annan sak. jag har en underbar pojkvän som jag älskar över allt annat. han är min första riktigt stora kärlek. det känns verkligen äkta. det är äkta. det är underbart..


m♥j

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0