dag 1 - om mig

då är det den första december och utmaningen har börjat! idag ska jag skriva om mig själv.
tar lite hjälp från ett inlägg jag skrev för ca ett halvår sedan eftersom jag inte har tid just nu att skriva ett helt nytt.

lie om mig
- jag heter maria persson, är 17 år. jag bor en liten bit utanför simrishamn, som ligger på österlen i sydöstra skåne. här bor jag med min mamma, min pappa och våra tre husdjur. jag har även en äldre syster men hon bor inte hemma längre. jag går i skolan i simrishamn på österlengymnasiet och är nu inne på mitt andra år på teknikprogrammet.
mina dagar består oftast av skola, läxor och träning. helgerna går åt att träffa mina underbara vänner, min älskade pojkvän, festa lite, jobba och även plugga om det behövs.

om jag skulle beskriva migsjälv så skulle jag säga att jag för det mesta är glad, snäll och försöker gärna hjälpa människor som behöver hjälp eller kanske bara behöver någon att prata med, jag är bra på att lyssna. jag brukar nästan alltid hålla på att tönta mig, bjuda lite på mig själv, springa runt och dansa, sjunga och vara helt störd. älskar att ha kul och jag skrattar ofta, mest åt mig själv dock. jag kan underhålla migsjälv i evigheter med torra skämt. haha. men jag kan även ha ett jävla humör, blir ganska lätt irriterad men är bra på att dölja det förutom vissa gånger då jag bara kokar över och dampar loss på allt och alla.
haha, såkallade pms-anfall..

vet inte vad mer det finns att säga, antar att jag egentligen bara är en i mängen. jag tror inte jag har något speciellt som gör att jag märkbart sticker ut från andra. jag är en helt vanlig 17-årig tjej som bara vill ha kul och som försöker göra det bästa av livet för stunden. problem och annat löser jag efter hand. att ta en dag i taget och att leva den dagen som en av dom sista är det bästa att gå efter tycker jag.

livet är till för att levas säger jag bara!
puss på er & godnatt

maria therése persson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0