about the weekend

har inte bloggat i helgen direkt, så nu kör vi en sammafattning. en kort en!
i fredags så hade vi egentligen komp-ledigt pga öppethus, men vi som behövde det var på skolan iallafall och hade verkstadsteknik. dvs, jag var där. det var sjukt roligt faktiskt. vi jobbade på bra ett par timmar, beställde pizza till lunch och hade sen fika med livemusik! (freddy ;) inte illa!
senare på kvällen så åkte jag in till jakob, spenderade natten där. :)

på lördagmorgonen/förmiddagen så var det dags för ett basmarathon på friskis och svettis. lagom taggad så var jag på plats med maria klockan nio på morgonen och sen körde vi igenom två spinningpass och två jympa-pass. vilket resulterade i  fyra timmars träning. inte illa!! ;)
på kvällen var jag ensam hemma. kollade på tre filmer i min ensamhet. sen vid tolvsnåret kom det en prins och räddade min natt! mer än så säger jag inte ;)

nu ska jag in till min prins igen så har inte tid att skriva mer än så just nu, puss på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0