varning

då var första skoldagen avklarad, otroligt chill var den!
började min dag på sjukhuset klockan elva som sagt. var på um och pratade om spiraler & sånt. är oerhört trött på ppiller.. så innan jag & josefine lämnade byggnaden så fick vi varsin tid för att sätta in en spiral. måste ju säga att det känns ganska nervöst redan nu och det är två veckor kvar för min del.. aja. blir säkert sjukt bra! :)

skolan började klockan ett, då var det lite snack med mentorerna i en timme. efter det skulle vi ha biologi men det blev inget av det så slutade klockan tre igen. då satte jag mig nästan direkt på moppen och körde till josefine. va med henne till halv åtta kanske.
nu ska jag bara ladda upp bilder sen personalfesten i måndags sen ska jag sovaaa
nattiii

är det möjligt att tycka om en person för mycket?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0