ursäktaaa

ursäktar mig för min verkligen super kassa uppdatering, men jag har helt enkelt inte tid och jag har bättre saker för mig än att sitta vid datorn.. ledsen men det är sant..
inatt var första natten jag sov hemma på två dagar, jag kommer hem vid tolv varje kväll om jag inte sover borta, antingen så jobbar jag på dagen eller så är jag med vänner.
jag är seriöst aldrig hemma och det är så jag tycker det ska vara när man har sommarlov?

inte att man aldrig är hemma, men att man har så fullt upp hela tiden att man inte har tid att sitta hemma och klaga på att det inte händer något.
saknar dock att umgås med mina föräldrar lite, dom börjar bli lite griniga..

aja, nu ska jag till jobbet. jag SKA lägga upp bilder från igår när jag kommer hem. lita på det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0