stilettos and broken bottles

hejsanhejsan. blev ingen uppdatering igår pga att jag inte kom hem från jobbet förrän klockan fem och några minuter efter det kom josefine hit & då vi satte igång och fixa & förfesta inför kvällens fest hos tyson. festen var riktigt lyckad och jag hade yttersttrevligt. vad mer finns det att säga? helgen har varit lyckad!

idag har jag jobbat som vanligt och nu kom jag hem för en tjugo minuter sedan. resten av dagen ska spenderas med pluggning, övningskörning, oth-tittande och sovande. låter helt perfa!
imorgon blir det skola igen och sen ett hårt träningspass på friskis senare på kvällen. GUTTEBALLE
vi hörs!

du är allt för mig


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0