snart över.

hej bloggen :) ser ut som att det bara blir ett inlägg idag med och det är detta jag skriver nu.

kvällen igår spenderades hos min kära josefine. kollade på film med henne, linus, affe & peter. det var supertrevligt som vanligt. vi hade jävligt roligt & jag fick en gång för alla reda på hur värdelös jag är.. hrm ;)
idag sov jag "länge", gick upp elva. sen dess har jag tränat lite, men mest suttit här och kollat på film på datorn. slappedag helt enkelt.

nu ska jag byta om sen sticker jag in till jakob för kvällen.
vi hörs imorgon i guess! :)

bild sen skolavslutningsdagen. tänk att sommarlovet snart är över? redan? vart har dagarna tagit vägen? som vanligt känns det allt för kort, men om jag tänker efter har denna sommaren varit den bästa hitills.
nu är det 15 dagar kvar och de dagarna ska jag leva full ut. ALL IN MÄNNISKOR, all in!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0