rövslickerifabrik

hej jag heter maria persson och jag fullkomligt HATAR matematik och allt som har med det att göra. dvs nästan alla ämnen jag läser. lyckat val med teknik maria?! ååh jävla skit. hur kan jag vara så korkad? hur jag än vrider och vänder på skiten så blir allt feeeeeeeeeeeeeeeel!!! hela jävla tiden.
och vet ni vad det roliga är? jag är "bara" i början på matte c, nästa år måste jag läsa matte d också. ska bli spännande att se ifall det går lika mkt åt helvete som allt annat, eller hur?

ursäktar mitt språk osv. men är verkligen inte glad just nu.. vi hörs en annan dag istället.

high school drop out?

Kommentarer
Postat av: Anonym

vad har du för betyg i matte a och matte b? :O

2010-08-26 @ 22:40:08
Postat av: maria själv.

svar;

jag fick VG i både matte a och matte b, på gränsen till mvg i matte b.

du kanske tänker nu "amen det är väl inte dåligt?"

nej det är inte dåligt, inte alls. men du anar inte vilken kamp det var för mig att nå dit, jag har så himla svårt för matte att det knappt kan vara sant. :(

sucks to be me.

2010-08-27 @ 20:11:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0