push push baby

hooolaaa. ledsen att det inte blev någon mer uppdatering varken i förrgår eller igår men har inte orkat. :)
sen så har jag haft annat för mig.


i tisdags så jobbade jag i några timmar, sen efter det passade jag på att steka i två timmar eftersom det äntligen var fint väder. woho. på kvällen var jag med jakob.
igår var jag i malmö med mina tees-tjejer och shoppade lite. var väldigt trevligt som alltid annars och jag fick väl med mig en del grejer hem! :) bara för jag inte letade efter något så hittade jag allt! hahaha, så typiskt ? ;)

aja, blev klydd och sånt med tåget när vi skulle hem så resan som skulle tagit 1½ timme tog istället 2½. skoj? när jag väl tog mig fram till simrishamn igen så satte jag direkt kursen mot josefine där linus och affe redan var, efter en stund kom peter med då blev det film som vanligt (y)

nu har jag uppdaterat mer än tillräckligt för idag (A) ... nej skämt o sido. ska lägga upp bilder på mina nya grejer när jag kommit hem. spännande va? haha


look of yesterday
linne - vero moda
shorts - vero moda
kofta - lindex
väska - lindex
klocka - ur&pen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0