om man skulle ta sig i kragen kanske.

funderar på att ta tag i mig själv nu när skolan har börjat. då syftar jag mest på min träning. vet att jag har tjatat om det förut men det har ju inte direkt funkat under sommarlovet. man har så mycket annat roligt för sig att träningen oftast skjuts åt sidan, men not anymore!



ska försöka ta mig tid att träna på en regelbunden nivå nu. iallafall i veckorna, helgerna ska vara mina slappedagar! men i veckan så ska jag både träna hemma och sen även börja dra mig till friskis och svettis igen när de drar igång med sina träningspass igen.
målet är plattare mage, smalare armar samt lår. & få bort dubbelhakan! :) om jag blir några kilo lättare på kuppen är det ju inte heller helt fel. ;).



är faktiskt riktigt peppad! undra hur länge det varar...
ska skriva här i bloggen varje gång jag har tränat & vad jag har gjort. hoppas jag kan peppa er lite att själva ta tag i er individuella träning

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0