ojdå

ooops... ingen uppdatering på ett par dagar nu, har helt ärligt inte skänkt en tanke på bloggen. kanske dags att lägga ner verksamheten..?

aja, uppdaterar lite snabbt nu om helgen &så.
i fredags jobbade jag, direkt efter körde jag hem till beckman. vi solade lite och red lite. sen på kvällen åkte vi iväg på gille i bästekille. var riktigt jävla roligt!(förutom en liten incident..) trevligt folk så humöret kunde inte vara annat än på topp!  sov hos becki den natten.

jobbade i lördags med. direkt efter mötte jag upp becki igen sen körde vi hem till mig för en lugn kväll. oliver kom hit om ngn timme och kollade på film med oss. ytterst trevligt. josefine sov här sen

idag, söndag, har jag jobbat igen och sen jag kom hem har jag gjort absolut ingenting, skönt.
men nu ska jag dock byta om lite snabbt sen sticker jag in till jakob en sväng.

 vi hörs kanske imorgon innan jag ska rulla iväg till personalfest!! ;)

bildbrist.se ;) orkar aldrig släpa med mig kameran. bild från förra veckan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0