nytt från malmö

vad fanns nu i påsarna?

5-pack svarta strumpbyxor - lindex 59,50:-
lóreal true match foundation - lindex 149:-
isadora bronzing powder - lindex 125:-
max factor eyebrow pencil - lindex 85:-
nagellack - hm 9,50:-
boston cleaning block - din sko 59:-


vita skor - din sko 299:-

jeans med blixtlås nertill - gina tricot 99:-
(såg att det ser ut som att byxorna är smutsiga på bilderna, men det är dom inte, kollade precis.)


tunika/klänning - gina tricot 49:-
(ska givetvis strykas innan användning)


tröja med nitar - gina tricot 49:-

svart tunika/klänning - gina tricot 49:-

oversieze-linne - hm 49,50:-

svart kofta - hm 199:-

där har ni alltihopa! själv känner jag mig nöjd med gårdagens shopping. dels är det nog för att jag kom undan ganska billigt, hela dagens kostnad gick på ca 1500 kr. allt som allt, med tåg & mat inräknat. den största anledningen till att blev så billigt var nog mina fynd från gina!

kan rekommendera alla att ge er iväg till ert närmaste gina tricot och kolla in rean, bara för att det är billigt betyder det inte att det är fult & dåligt ;) billigt är bra
puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0