NEW

dagen idag har varit den hitintills drygaste dagen på den här terminen än så länge. men saken är den att vi bara hade två lektioner + sovmorgon och en fet håla. hrm? wierd.
hur som haver, kunde inte uppdatera igår eftersom jag inte hade tid, gick i skolan halva dagen och pluggade fysik halva dagen. nu imorse gjorde jag provet och jag tror det gick ganska bra. är dock omprov så kan ju inte få mvg direkt. attansbananer ;)

efter fysiken fick vi två timmars håla & då gick vi ner till stan för att fixa lite & för att kolla affärer. fick med mig lite trevligt hem. :)

linne - lindex 299:-
(tyvärr en ganska mycket förstor storlek men ska försöka fixa till det.
varför köpte jag det ifall det var för stort? i fell inlove &min storlek var sluuuut :(.)

vit tröja, basplagg. - vero moda 79:-

svart linne - only 79:-

jeans - vero moda 200:-
sjal - ca 90:-

ca 750 kr fattigare. nu blir det att spara lite. ska nog dock köpa en trenchcoat i malmö när jag ändå ska åka dit och hälsa på josefine på fredag. hi hiii


Kommentarer
Postat av: Maria

Det översta linnet var fiiiint! :D:D <3

2010-08-31 @ 21:12:51
URL: http://mariawallins.wordpress.com
Postat av: Anonym

maria själv;

visst var det?! :D that's why i bought it ;) <3

2010-09-01 @ 21:17:02
Postat av: maria själv

svar Maria;

i knooooow :D that's why i bought it ! ;) <3

2010-09-01 @ 21:17:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0