i'm just a girl.

godkväll mina vänner.
nu är det måndagkväll och en ny veckan är igång. försöker tänka positivt men efter fyra dagar i skolan är jag redan trött på det. är det normalt? haha. guess so. aja hoppas man kommer in i rytmen snart igen så man inte längre känner sig så sliten av ett par timmar i skolan.

tänkte skriva lite om dagens träning, men är knappt lönt.. jag körde tio minuter på crosstrainern och gjorde 50 situp's. knappt så man kan kalla det träning! nästan så jag skäms. antar att motivationen inte var med mig idag så imorgon sticker jag ut & joggar en runda istället, förhoppningsvis funkar det bättre!

sist men inte minst, look of today

gulligt att min spegel är så ren --> pricken på näsan.





kofta-hm. linne-hm. shorts-vero moda. klocka-ur&pen. armband-hm. halsband-gammalt. skor-din sko.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0