i wasn't asking for the world

innan jag går & lägger mig & kollar på de två sista avsnitten jag har av one tree hill-säsong 2, så tänkte jag dela med mig av en låt som jag lyssnade väldigt mycket på för tre år sedan. det var en av mina favoriter då.
nu ligger den inte lika högt på listan, men jag tycker den är lika bra fortfarande & spelades precis i min spotify-lista.

kan likabra varna om att låten är inte i samma genre som låtarna jag lägger upp här brukar vara i.
men ni visste väl att jag lyssnar på nästan alla sorters musik? såkallad allätare.

i would tell the truth but i can't help myself. i wasn't asking for the world.

silverstein - your sword vs my dagger


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0